Σήμερα ο πελάτης/ασφαλισμένος είναι ο βασιλιάς και η αγοραστική του εμπειρία και συμπεριφορά είναι η νέα πρόκληση για κάθε ασφαλιστική εταιρεία
Εμείς όλοι λοιπόν θα πρέπει να αναγνωρίσουμε , να καταλάβουμε , να εμπεδώσουμε θα έλεγα καλύτερα και στη συνέχεια, να βελτιώσουμε τα δεδομένα του αγοραστικού ταξιδιού του πελάτη, χωρίς απαραίτητα να ξεφύγουμε από τους στρατηγικούς μας στόχους και το κώδικα δεοντολογίας του επαγγέλματός μας .
Ο σύγχρονος καταναλωτής, δεν ικανοποιείται πλέον με τους κλασικούς τρόπους αγοράς που είχαμε συνηθίσει τις τελευταίες δεκαετίες
Γι αυτό πιστεύω είναι απαραίτητο να τον φροντίσουμε και να αυξήσουμε την προσοχή μας πάνω στις προσδοκίες του, κάτι που θα του επιτρέψει να αισθανθεί καλά μαζί μας , να μας εμπιστευτεί και παράλληλα να νιώσει σίγουρος για τις επιλογές του.
Σήμερα οι επαγγελματίες έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη να συνεκτιμούν και να εναρμονίζονται σε όλα τα σημεία επαφής με τους ασφαλισμένους τόσο δια ζώσης όσο και κατά τις εξ’ αποστάσεως επαφές , οι οποίες και λόγο της πρόσφατης πανδημίας αυξήθηκαν σε όλο το φάσμα της οικονομίας .
Οι πραγματικοί επαγγελματίες κάνουν μεγάλη προσπάθεια να αλλάξουν τη στάση τους , τη συμπεριφορά και γενικά την οπτική τους γωνία, κοιτάζοντας πλέον τη σχέση τους με τον πελάτη, όχι μόνο υπό το πρίσμα των υπηρεσιών που προσφέρουν, αλλά και των εμπειριών που έχει αποκομίσει ο πελάτης από την επαφή μαζί τους .
Κύριο μέλημά μας λοιπόν θα πρέπει να είναι ,να κατανοήσουμε πως αισθάνονται οι πελάτες απέναντι σε εμάς , στο γραφείο μας , στην εταιρία στο θεσμό γενικότερα.
και κατά συνέπεια να βελτιώσουμε όλους τους τομείς της αλληλεπίδρασης μαζί τους.
Ποτέ δε θα πρέπει να ξεχνάμε λοιπόν ότι ο υποψήφιος πελάτης έρχεται ενημερωμένος, έχει δει πολλές διαφημίσεις [ παραπλανητικές πολλές φορές ] , έχει διαβάσει άρθρα σε πολλές ιστοσελίδες ,χωρίς να γνωρίζει την εγκυρότητα τους , έχει κατακλυστεί στα sosial media με ένα σωρό ”σκουπίδια ”.
Έχει τυχαίες συγκρίσεις , έχει ελέγξει σερφάρει στο διαδίκτυο και έχει στο μυαλό του μια σύγχυση και πολλές φορές μια τρικυμία για τα διαθέσιμα προϊόντα με αποτέλεσμα θέτει περισσότερα ερωτήματα…
Εμείς όμως , οι Επαγγελματίες Ενεργοί Ασφαλιστές πρέπει να του δώσουμε να καταλάβει , ότι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ δεν είναι προιόν , αλλά ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
Εμείς λοιπόν δε θα πρέπει να μιλάμε για τιμές , πρέπει να μιλάμε για ΑΞΙΕΣ να βάζουμε το συναίσθημα, στην καρδιά της εμπειρίας του πελάτη/ ασφαλισμένου
Βασίλης Μουντάκης
Ενεργός Ασφαλιστής